Data e postimit: 2014-08-11 14:47:38
Lexime: 3765
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Ushqimi që e përgadisim vetë na duket më i shijëshëm !

Vepra te ngjashme
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Duke folur e duke qeshur papritur filloi nje vetetim nje shi i bukur te gjith te mahnitur flisnim se qfar ndodhi e mua mu kujtua uaa sot eshte dita e stines se ngjyrave sot eshte dita e vjeshtes .Shiu krionte tingujt e pianos e me dukej vetja sikur isha n...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Lidhja e njeriut me ushqimin
Si qenie njerëzore që jemi,instikti ynë bazë lidhet me të kërkuarin e ushqimit.Sepse ai është karburanti ynë që na siguron energji dhe lëndët e nevojshme për funksionimin e organizmit.Megjithatë,të ushqyerit për njerëzit nuk ka qenë thje...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Një udhëtim imagjinar në aparatin tretës
Më kujtohet eksperimenti që bëmë me miqtë e mi shkencëtarë. Provuam të shihnim se çfarë ndodhte me masën ushqimore ose ndryshe ushqimin në aparatin tretës së njeriut. Si fillim morëm një vullnetar. Ky vullnetar ishte një shkencëtar i cil...
Autori: Andrea · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: peisazhi i agimit
Shikoje këtë ditë ! Se në të është jeta, vetë kuptimi i jetës Në periodën e saj të shkurtër qëndrojnë Të gjitha të vërtetat dhe thelbi ekzistencës sonë: Kënaqësia shpirtrore e rritjes sonë, Madhështia e veprimit dhe përparim...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njerëzimi
Si çdokush tjetër edhe unë e përfytyroj të ardhmen time me ndryshime masive. Një e ardhme e rrethuar nga të gjitha anët nga teknologjia. E keqja në kohët fëmijëve dhe të rinjve u vjen nga teknologjia e shumtë që ata përdorin. Mendoj se qen...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jeta
........"E verteta"....... Jeta ësht me shum kthesa, duhet të dish se nga të ecësh ,e të rrish.. . Gjithmon në senet, e drejta....Shkolla të mëson, dijen.. Rruga të mëson, me vepra...Duhet të dish se çësht, jeta...E gjithmon...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nuk ka nevoje per nje pirun argjendi perte ngrene ushqim te mire...
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jetes qe vazhdon ne secilen qelize te trupit tone.Ushqimi ka nje efekt te madh ne shendetin tone dhe nje diete e varfer ne lende ushqyese ne cdo aspekt do te ...
Autori: Gestjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kritika
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj. Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe a...
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Poezi personale · Tema: Besimi
Kur të tjerët nuk të duan të hidhet ti mallkosh ata vetëm ktheju ALLAHUT. Kur ndjehesh i vetmuar pa kurrfarë shprese vetëm ktheju ALLAHUT. Vetëm ALLAHU të kupton vetëm ALLAHU të ngushëllon prandaj duaje ALLAHUN edhe ai të do ty.
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Poezi personale · Tema: Besimi
Kur të tjerët nuk të duan të hidhet ti mallkosh ata vetëm ktheju ALLAHUT. Kur ndjehesh i vetmuar pa kurrfarë shprese vetëm ktheju ALLAHUT. Vetëm ALLAHU të kupton vetëm ALLAHU të ngushëllon prandaj duaje ALLAHUN edhe ai të do ty.
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
DIMRI I Rëndë Ka rënduar bora mbi degë në pisha Në malë ulërin bisha Nga Bora e madhe s'po mund te dal Ushqimi i është sosur e s'ka cka te hanë Dimri nisë me Erë të terbuar GJyetari pushkën e mbushë I Ndjell zagarët e del ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Në Evropë Brodha në Evropë Pashë tjetër jetë Pashë tjetër botë Shija gjëra të rralla Shumë befasira Që s'i kisha parë Që nga fëmijëria Mbi krahët e shqipes Erdha në Evropë Pashë tjetër...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Qesh Qesh se gjithmonë do të ndjehesh i ri Problemet do ti zhdukësh Do e përmisosh shëndetin Do t'ia ngritësh vetës imunitetin Me qeshje shumë lehtë bën miq I jep vetës relaksim E vlerëson vetÃ...
Autori: NAFI ÇEGRANI · Lloji: Poezi dramatike · Tema: VARGJE NGA BURGU
VARGJE NGA BURGU ! Në burg nuk dija në kishte ardhë pranvera, apo cila stinë e motit ishte, në burg nuk ka lule as verë për të pirë, vetëm dritë e hënës përbirohet nga një vrimë, atje ku nuk duket dielli, nuk depërtojnë rrezet tÃ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com